Pakiety

Zdrowy Kręgosłup

Zapewne wielu z Państwa ostatnie miesiące spędziło na bardzo intensywnej pracy. Stres, wiele godzin spędzonych przed komputerem czy w samochodzie mogło zostawić swój ślad w postaci dolegliwości bólowych kręgosłupa, barków czy karku. Aby pomóc w złagodzeniu tego problemu został stworzony pakiet zabiegowy „Zdrowy Kręgosłup”, łączący: masaż leczniczy, gimnastykę indywidualną i fizykoterapię. Spędzą Państwo 60 minut na bardzo intensywnej rehabilitacji, która z pewnością przyniesie ulgę całemu organizmowi.

Sprawne Stawy
Intensywna praca oraz godziny spędzone w wymuszonej pozycji ciała przyczyniają się do powstawania mikrourazów oraz do tego, że nasze stawy po prostu się „zużywają”. Ból i ograniczenie ruchomości w stawach powodują, że proste czynności dnia codziennego sprawiają wiele trudności. Pakiet zabiegowy „Sprawne Stawy” pomoże złagodzić dolegliwości występujące m. in. po urazach czy w chorobie zwyrodnieniowej stawów. Podczas jednej 60-ciominutowej sesji terapeutycznej, łączącej masaż leczniczy, gimnastykę indywidualną oraz fizykoterapię stawiamy mały krok w stronę odzyskania sprawności organizmu.

Równowaga Układu Limfatycznego

Pakiet skierowany jest dla osób po zabiegu mastektomii. Jest to terapia przeciwobrzękowa i przeciwprzykurczowa. Ze względu na duży wachlarz dolegliwości występujących po zabiegu zostało stworzonych kilka opcji terapii:

• Masaż klasyczny + Terapia AWS + Masaż blizny
  • Manualny drenaż limfatyczny + Masaż blizny